Lubelskie CSK na podium ogólnopolskiego rankingu Top Marka 2024
Centrum Spotkania Kultur w Lublinie zajęło 3. miejsce w ogólnopolskim rankingu Top Marka 2024 w kategorii „Popularyzacja Kultury”.
CSK, które w ubiegłorocznej edycji prestiżowego rankingu Top Marka 2024 uplasowało się na czwartej pozycji, tym razem znalazło się na podium notując awans o jedno oczko.
>>> CZYTAJ TAKŻE: Lubelskie Centrum Konferencyjne z najwyższą oceną programu Meetings Star Certificate
– Wyróżnienie dla CSK jest potwierdzeniem, że nasze działania na rzecz popularyzacji kultury rezonują szeroko, a Centrum Spotkania Kultur skutecznie dociera do opinii publicznej, stając się jednym z wiodących centrów kulturalnych w Polsce – mówi Joanna Żołądek z zespołu prasowego CSK.
Ranking Top Marka tworzony jest przez Magazyn „Press” od 2017 roku, a od niedawna we współpracy z Instytutem Monitorowania Mediów. To przewodnik po metodach budowania wizerunku i skutecznego działania dla 500 najsilniejszych marek w Polsce. Od 16 lat zespół ekspertów analizuje, jak marki funkcjonują w mediach, aby wyłonić te najbardziej wpływowe, popularne oraz aktywne medialnie w swoich kategoriach. Raport jest wynikiem zaawansowanej analizy ilościowej i jakościowej obecności marek w prasie, na portalach internetowych oraz w social mediach.
>>> CZYTAJ RÓWNIEŻ: W Lublinie startuje Wschodnia Konferencja Designu
Centrum Spotkania Kultur, które funkcjonuje od 2016 roku, to największa instytucja kultury po wschodniej stronie Wisły. Podlegające pod Samorząd Województwa Lubelskiego Centrum, zlokalizowane jest w samym sercu Lublina przy placu Teatralnym 1. To miejsce, w którym „spotyka się przeszłość i przyszłość, kultura wysoka i popularna, sztuka tradycyjna i współczesna”. Przez minione lata prezentowali się tutaj zarówno polscy jak i zagraniczni artyści reprezentujący niemalże wszystkie formy sztuki.
wideo: CSK