Od sierpnia szybciej załatwimy sprawę w Biurze Obsługi Mieszkańców
Szybszemu załatwieniu sprawy w Biurze Obsługi Mieszkańców niewątpliwie pomoże wcześniejsza rezerwacja wizyty przez internet. Od sierpnia możliwość umówienia spotkania w ten sposób obejmuje już wszystkie lubelskie BOM-y.
Dotychczas takie rozwiązanie funkcjonowało tylko w Wydziale Komunikacji oraz BOM-ach przy ul. Wieniawskiej i Filaretów. Od sierpnia br. możliwość rezerwacji wizyty została rozszerzona na wszystkie Biura. Można jej dokonać za pośrednictwem strony internetowej: rezerwacja.lublin.eu.
>>> CZYTAJ TAKŻE: Ważna zmiana dla mieszkańców Lublina. Chodzi o odbiór odpadów
– Przy rezerwacji wizyty w BOM-ie po wyborze placówki należy wybrać usługę, do której chce się umówić wizytę: dodatki mieszkaniowe, prawo jazdy, dowody osobiste, meldunki, PESEL lub w przypadku Wydziału Komunikacji – odbiór dowodu rejestracyjnego, rejestracja pojazdu, wydanie prawa jazdy lub zgłoszenie zbycia – tłumaczy Monika Głazik z biura prasowego lubelskiego Ratusza.
Warto przy tym pamiętać, że:
– Umówienie na wizytę dotyczy wyłącznie jednej sprawy;
– Nie ma możliwości kolejnego umówienia się na wizytę w ramach tej samej usługi przed upływem umówionego terminu;
– Rezygnacji z umówionej wizyty lub zmiany jej terminu można dokonać poprzez link, który przesyłany jest automatycznie wraz z potwierdzeniem umówionej wizyty na wskazany wcześniej adres e-mail;
– Obok nazw usług widnieją odnośniki do BIP z informacją o zakresie spraw, których realizacja jest możliwa po dokonaniu rezerwacji wizyty w danej grupie wraz ze szczegółowym opisem procedury rozpatrzenia wniosku i wykazem niezbędnych dokumentów.
>>> CZYTAJ RÓWNIEŻ: Bon energetyczny 2024. Kto może otrzymać dopłatę do prądu?
Lubelskie Biura Obsługi Mieszkańców zlokalizowane są przy ulicach: Filaretów 44, Kleeberga 12a, Nowy Świat 38, Szaserów 13-15 oraz Wieniawskiej 14.
fot. BOM przy ul. Nowy Świat
Pingback: Budżet Obywatelski 2025. Kilka odrzuconych projektów wróciło do puli