piątek, 22 listopada, 2024
LublinTurystykaWiadomości

530 uczestników i 81 partnerów. Podsumowanie akcji „Sezon Lublin”

12. edycja inicjatywy Sezon Lublin, znanej z innowacyjnej formuły łączącej zabawę z turystyką, odnotowała znaczący sukces. Ponad 80 partnerów i blisko 530 nagrodzonych uczestników świadczą o dynamicznym rozwoju projektu promującego lokalne atrakcje.

Za nami kolejna, dwunasta już odsłona inicjatywy Sezon Lublin, której unikalny charakter znów przyciągnął uwagę mieszkańców i turystów. Bieżąca edycja, podobnie jak ubiegłoroczna, opierała się na formule zabawy z nagrodami. Współpraca z partnerami pozwoliła uczestnikom gromadzić punkty za korzystanie z lokalnej oferty, które następnie mogli wymienić na wyjątkowe gadżety miejskie. W tym roku z tej możliwości skorzystało blisko 530 osób.

>>> CZYTAJ TAKŻE: Miasto podsumowuje sezon turystyczny. Po raz pierwszy pękł milion!

Marcin Kęćko, Dyrektor Biura Rozwoju Turystyki Urzędu Miasta Lublin, podkreśla sukces zmienionej formuły Sezonu Lublin. „Nowe zasady akcji sformułowano tak, żeby kierowały uczestników do kolejnych partnerów, a w konsekwencji zachęcały do skorzystania z szerokiej, różnorodnej oferty” – wyjaśnia Kęćko. I dodaje: „W ramach tegorocznej edycji Sezonu Lublin do partnerów wydarzenia wpłynęło łącznie ok. 500 tys. zł”

12. edycja Sezonu Lublin, trwająca od 1 maja do 31 października, przyciągnęła 81 partnerów z branży turystycznej, oferujących niemal 100 różnorodnych sposobów na spędzenie wolnego czasu.

Oferta była podzielona na 7 głównych kategori: Kustosz (muzea, zabytki), Widz (spektakle, koncerty, widowiska, pokazy interaktywne, warsztaty manualne), Kolekcjoner (pamiątki i publikacje), Smakosz (gastronomia), Atleta (aktywność fizyczna i rekreacja), Spacerowicz (udział w spacerze z przewodnikiem) i Przybysz (noclegi) oraz – specjalną kategorię Joker, skierowaną do młodych osób w ramach obchodów Europejskiej Stolicy Młodzieży Lublin 2023.

>>> CZYTAJ RÓWNIEŻ: Lubelskie lotnisko świętuje rekordowy sezon wakacyjny

Aby wziąć udział w akcji, wystarczyło pobrać specjalny karnet i zebrać w nim naklejki za korzystanie z oferty partnerów. A jak pokazują liczby, atrakcyjne nagrody – butelki próżniowe z grawerem czy powerbanki o wysokiej pojemności, niewątpliwie stały się dodatkowym bodźcem do aktywnego uczestnictwa w życiu miasta.

fot. Miasto Lublin

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *