Ruszyły nabory na misje gospodarcze dla firm z woj. lubelskiego
Urząd Marszałkowski ogłosił nabór wniosków firm z sektora małych i średnich przedsiębiorstw (MŚP) z województwa lubelskiego na udział w wyjazdach na misje gospodarcze, wydarzenia targowo-wystawiennicze oraz wydarzenia związane z promocją MŚP.
– Zachęcam wszystkich przedsiębiorców do udziału w misjach gospodarczych i wydarzeniach targowo-wystawienniczych. To świetna okazja do nawiązania kontaktów biznesowych i zaprezentowania swojej oferty na międzynarodowych rynkach. Cieszymy się z możliwości promowania lokalnych firm na innych kontynentach – mówi członek Zarządu Województwa Lubelskiego Marcin Szewczak.
>>> CZYTAJ TAKŻE: „Kierunek Wschód”. Lublin chce wspierać eksporterów
Przedsiębiorcy mogą już teraz aplikować na wyjazdy, które odbędą się jesienią.
Ogłoszone zostały następujące misje gospodarcze i wydarzenia targowo-wystawiennicze:
– Automechanika Frankfurt (branża motoryzacyjna), Frankfurt/Niemcy, 10-14 września 2024
– Wielosektorowa misja gospodarcza, Navoi/Uzbekistan, 11-14 września 2024
– Osaka Cosme Week (branża kosmetyczna), Osaka/Japonia, 25-27 września 2024
– SIAL Paris (branża spożywcza), Paryż/Francja, 19-23 października 2024
– High Point Market (branża meblarska), Karolina Północna/USA, 26-30 października 2024
– Tech Crunch Disrupt (branża IT), San Francisco/USA, 28-30 października 2024
– EIMA International (branża maszynowa), Bolonia/Włochy, 6-10 listopada 2024
– MEDICA Dusseldorf (branża medyczna/farmacja), Dusseldorf/Niemcy, 11-14 listopada 2024
– BIG 5 Global (branża budowlana), Dubaj/ZEA, 25-30 listopada 2024
– Abu Dhabi International Food Exhibition (branża spożywcza), Abu Zabi/ZEA, 26-28 listopada 2024.
>>> CZYTAJ RÓWNIEŻ: Lubelskie nawiązało współpracę gospodarczą z Abu Zabi
Więcej informacji na temat projektu można znaleźć na stronie: gospodarka.lubelskie.pl.
Pingback: 188 mln zł na wsparcie dla przedsiębiorców. Lubelski Regionalny Fundusz Rozwoju podsumowuje trzy lata działalności
Pingback: Polskie firmy z szansą na zdobycie azjatyckich rynków. Mogą otrzymać wsparcie na promocję podczas Expo 2025 w Osace
Pingback: 55. Pride of Poland bez fajerwerków. Przychód ponad trzykrotnie niższy niż rok temu